ورزش 10

Sport10اخبار های داخلی و خارجی در

ورزش 10

Sport10اخبار های داخلی و خارجی در

فان‌پرسی: نگران آینده ام در یونایتد نیستم

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۴ ب.ظ

رابین فان پرسی، مهاجم منچستریونایتد عنوان کرد که نگران آینده اش در این تیم نیست.

به گزارش "ورزش 10"، فان پرسی در فصل گذشته، تنها 10 گل برای تیمش به ثمر رساند و وارد آخرین سال قرارداداش با یونایتد نیز می‌شود. رئال مادرید یکی از تیم‌هایی بوده که شرایط فان پرسی را بررسی کرده ولی ستاره هلندی عنوان کرد که نگران وضعیت آینده اش نیست.

او گفت:" آیا نگران هستم؟ کاملا آرامم. تا سال 2016 با باشگاه قرارداد دارم. شرایط ممکن است تغییر کند ولی همه چیز به منچستریونایتد بستگی دارد نه من. حرف من را باور کنید، من کاملا آرام هستم و نمی‌خواهم وارد بازی‌های نقل و انتقالات شوم. در ماه آگوست، 32 ساله خواهم شد ولی هنوز انگیزه بازی کردن برای 8 سال دیگر را دارم. در چند سال کمی که پیش رو دارم، باید قبول کنم که نمی‌توانم در بالاترین سطح بازی کنم. فکر نمی‌کنم حالا زمان آن باشد زیرا هنوز خیلی خیلی آماده هستم. بازی کردن در تیم اول برایم خیلی مهم است، برای همین است که ممکن است در 36 یا 37 سالگی کم کم کنار بکشم و نه حالا."
  • پارسا منصوری وحید

نظرات  (۱)

بنظر من که دیگه باید خداحافظی بکنه
پاسخ:
راست میگی  سن او بالاست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی