ورزش 10

Sport10اخبار های داخلی و خارجی در

ورزش 10

Sport10اخبار های داخلی و خارجی در

بایرن دروازه بان اشتوتگارت را به خدمت گرفت

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ب.ظ

بایرن دروازه بان اشتوتگارت را به خدمت گرفت


بایرن مونیخ با قراردادی سه ساله، اسون اوریچ، دروازه بان اشتوتگارت، را به خدمت گرفت.





به گزارش "ورزش 10"، با قطعی شدن جدایی په په رینا از بایرن در این تابستان، باواریایی ها به دنبال به خدمت گرفتن جانشینی برای این دروازه بان اسپانیایی بودند و در نهایت اولریش را از اشتوتگارت به خدمت گرفتند.
او به خبرنگاران گفت:" من بعد از سال ها حضور در اشتوتگارت، به دنبال یک چالش جدید بودم. اکنون در بایرن، دقیقا در جای درست هستم. منتظر کار کردن در کنار همه اعضای تیم هستم و منتظر همه اتفاقات جدیدی که برایم رخ خواهد داد.
می خواهم به تیم کمک کنم تا همچنان موفق باشد و هر وقت که به من نیاز باشد، آماده کمک کردن هستم."

  • پارسا منصوری وحید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی