ورزش 10

Sport10اخبار های داخلی و خارجی در

ورزش 10

Sport10اخبار های داخلی و خارجی در

خوشحالی فن در فارت از پیوستن به بتیس

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۰ ب.ظ

رافائل فن درفارت، ستاره باتجربه هلندی، از اینکه با قراردادی سه ساله به بتیس پیوست، ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش "ورزش 10"، این هافبک هلندی که 109 بازی ملی در کارنامه دارد، بعد از فصل ناامید کننده ای که با هامبورگ پشت سر گذاشت، تصمیم به ترک این باشگاه گرفت.او که پیش از این بازی در لالیگا را با حضور در رئال تجربه کرده بود، تایید کرد که اصالت اسپانیایی اش در انتخاب بتیس موثر بوده است.
او به خبرنگاران گفت:" از اینکه اینجا هستم، خیلی خوشحالم. بتیس باشگاه فوق العاده ای است و من واقعا نمی توانم برای بازی در اینجا صبر کنم. این انتقال برای من رویایی است زیرا خانواده من در چیکانا زندگی می کنند که خیلی به سویل نزدیک است. من بازی کردن در فوتبال اسپانیا را دوست دارم.
همیشه وقتی بازی می کنم، 100 درصد توانم را می گذارم. می خواهم برای بتیس گل بزنم، پاس گل بدهم و به پیروزی برسم. این ورزشگاه همیشه پر از تماشاگر است و به همین دلیل، همیشه می خواهم در بازی های زیادی به پیروزی برسم."
  • پارسا منصوری وحید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی