ورزش 10

Sport10اخبار های داخلی و خارجی در

ورزش 10

Sport10اخبار های داخلی و خارجی در

مقدس: هیچ انتقادی از کی‌روش نکردم

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۴ ب.ظ

مدیر اسبق تیم ملی فوتبال با تکذیب صحبت‌هایش علیه کارلوس کی‌روش، گفت: با او دوستم و هیچ انتقادی علیه تیم ملی و کی‌روش انجام نداده‌ام.


به گزارش "ورزش 10" و به نقل از ایسنا، هوشنگ مقدس با تاکید بر اینکه هیچ مصاحبه‌ای علیه تیم ملی و کی‌روش انجام نداده است گفت: طی 10 روز گذشته در چین بسر می‌بردم و با هیچ رسانه‌ای مصاحبه ای درباره تیم ملی یا موارد دیگر نداشتم و متعجبم چطور مطالبی به اشتباه‌ از قول من در یکی از رسانه‌ها منتشر شد.

مدیر اسبق تیم ملی افزود: هیچ‌وقت رابطه بدی با کی‌روش نداشتم و در اردوی اتریش به او گفتم که بخاطر مشغله کاری بعد از بازی با سوئد فعلا نمی‌توانم در خدمت تیم ملی باشم. اگرچه در حال حاضر با فدراسیون و شخص علی کفاشیان در ارتباط هستم. بی‌شک اگر انتقادی از تیم ملی یا کی‌روش را داشتم می‌توانستم خیلی قبل‌تر و زمانی که از آن مجموعه جدا شدم آن را مطرح کنم نه درست زمانی که در آستانه شروع بازی‌های حساس انتخابی جام جهانی 2018 هستیم.

  • پارسا منصوری وحید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی